Potrzebujesz pomocy "magicznej" ?

Jestem człowiekiem otwartym na otaczający mnie świat i ludzi. Uważam, że jeśli człowiek cierpi należy mu pomóc. Oprócz włożonej własnej pracy w osiągnięciu celu magia może dużo pomóc jeśli chodzi o sprawy na które nie mamy żadnego wpływu.
W internecie jest mnóstwo ofert pomocy w rytuałach magicznych, ale wszystkie oferty dostępne w Polsce to wielka fikcja. Ale o tym w następnym poście.
Wielu osobom pomogłem i wielu zamierzam pomóc...
Jeśli masz problem i chciałbyś/chciałabyś, żebym Ci pomógł napisz do mnie maila z opisem problemu i co chciałbyś/chciałabyś zmienić.
Pomagam w następujących problemach:
- miłość (znalezienie partnera, magia miłosna na konkretną osobę, uwolnienie od osoby[po zerwaniu] itp.)
- bogactwo (pomoc w problemach finansowych, powodzenie w biznesie, powodzenie w pracy itp.)
- zdrowie
- ochrona (ochrona przed złymi mocami, ochrona przed złymi ludźmi itp.)
- rzucanie klątw/zemsta (UWAGA! Chociaż jest to niezgodne z moimi zasadami, wiem, że dla niektórych osób źle traktujących innych najlepszą karą jest poniesienie tego samego co ta osoba zrobiła pokrzywdzonej osobie. Jeśli czujesz się pokrzywdzony i chcesz abym zastosował ten rodzaj magii należy dokładnie opisać dlaczego chcesz to zrobić tej osobie. Jeśli uznam, że robisz to niezgodnie z zasadami sprawiedliwości lub dla zabawy zrezygnuję z takiej pomocy.)
- wykonanie prawdziwych amuletów ochronnych

Wystarczy do mnie napisać maila:



Na pewno odpiszę na każdy list, a jeśli będę mógł Ci pomóc to na pewno to zrobię.